Kapitel 2

Senast...

Liz' perspektiv:


-Ohh okay, well my name is Niall, sa han och sträckte fram handen.

-My name is Elizabeth, sa jag och skakade hans hand. Sarah skakade också hand med honom.

- And this are my friends: Liam, Zayn, Louis and Harry. 
Dem skakade också hand med oss.

-------------------------------------------------- Sarahs perspektiv: 



- Wait a minute.... I recognize you! Utbrast jag.

- Yeah, maybe you do because we are One Direction, sa killen som hette Louis.

- My little sister Emma is a big fan of you and she showed me a picture of you for a few days ago! Sa jag. 

- Cool. Say hello to her from us, sa Zayn och log.



Nialls perspektiv:



Jag kollade på tjejerna och hörde Harry ställa sig bredvid mig och viska:

- The blond one is mine! 
Jag puttade till honom löst och skrattade lite. 
Men när jag tänkte efter var dem ju söta. Speciellt Elizabeth! Hon hade ljusgröna ögon och ett fint leende. Hennes guldbruna, vågiga hår hängde en bit nedanför hennes axlar. Sarah var däremot hennes motsats.Hon hade blåa ögon och axellångt blont hår. Men båda såg ut att vara snälla. Jag väcktes ur mina tankar av Liam som utropat att vi skulle komma försent till en intervju om vi inte skyndade oss. Vi tog farväl av Elizabeth och Sarah och skyndade oss iväg.



Sarahs perspektiv:



- Dom var ju trevliga. Jag undrar vad Emma kommer säga när jag berättar för henne att vi har träffat One Direction, sa jag och drog lite i Max' koppel. 
- Hon kommer antagligen inte tro på dig, sa Liz och flinade. 



3 veckor senare



-Jag fattar inte att vi äntligen är på väg! Utbrast jag när vi satt på flygplanet till London. 
Liz lutade sig fram och la ner sin ryggsäck bredvid sina fötter. Sedan sa hon...
-----------------------------------------------------

Andra kapitlet klart! :-D kommentera gärna och kom med förslag på vad som kan hända! :-) nästa kapitel kommer snart. Kramar från Sena och Maria! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0